X Trail dels LLogarets de Santa Eugenia 2025
TRAIL DELS LLOGARETS
Cursa al Poble de Santa Eugènia, Mallorca, que uneix tots els nuclis urbans del municipi i llocs d’interés convertint-se amb cursa de Muntanya.
La cursa Trail dels Llogarets pertany a la lliga de curses per muntanyes, es pla no es pla.
X TRAIL DELS LLOGARETS
Santa Eugènia, dissabte 22 de Març 2025
Cursa solidària en benefici de SILOÉ, ELA Balears, ABEA, ABDEM i AECC de Santa Eugènia.
Recollida de dorsals i validació de xips:
- Divendres 21 de Març, de 18:00 a 20:00h A l’Ajuntament
- Dissabte 22 de Març, de 7:30h a 8:30h Al Centre Parroquial
CATEGORIES (MASCULÍ /FEMENÍ)
CURSES PERSONES ADULTES:
CURSA KM18
- CATEGORIA LLIGUETA ES PLA NO ES PLA
- CATEGORIA ABSOLUTA
- CATEGORIA LOCAL
- NEXT GEN (16-19 ANYS)
- ELITE FACTORY (20 – 23 ANYS
- SÈNIOR (FINS A 44 ANYS)
- ROVELLATS I ROVELLADES (45-55 ANYS)
- PROMESES (56-60 ANYS)
- PRE-JUBILATS I PRE-JUBILADES (+61 ANYS)
CURSA KM10
- CATEGORIA ABSOLUTA
- CATEGORIA LOCAL
CURSA KM18 (17’6km + 585D) 9:00h
Prova puntuable per a la lliga “ES PLA NO ÉS PLA”
CURSA POPULAR KM10 PUJADA AL MONUMENT
(10,10 KM + 321D) 9:15h.
MARXA SENDERISTA KM10 PUJADA AL MONUMENT
(10,10 KM + 321D)9:15h.
Prova puntuable per a la lliga de la FBME
CURSES INFANTILS 9:20h (NO COMPETITIVA)
- PRE-INICIACIÓ (3 anys)
- INICIACIÓ (4-5 anys)
- BENJAMINS (6-8 anys)
- ALEVINS (9-11 anys) INFANTILS (12-15anys)
Hi haurà diferents circuits adaptats a les diferents categories. Hi haurà un obsequi per a totes les persones participants.
Per a les curses infantils és necessari que s’apuntin a través de la web d’Elitechip si els infants volen tenir un dorsal personalitzat. En tot cas sempre es podran apuntar el dia de la cursa a la taula on es recolliran els dorsals.
ORGANITZEN:
Tramuntana Esport
VAVEVI Event & Wedding Planner
Aquesta competició segueix el reglament de la lliga “ES PLA NO ÉS PLA”
Aquesta cursa per muntanya és la desena organitzada en el TM de Santa Eugènia amb un traçat per terreny pla i de baixa muntanya.
Quedarà desqualificada tota persona participant que tiri fems durant el recorregut. Per recomanacions medi ambientals tothom que porti alimentació (gels, barretes) les haurà de dur marcades amb el seu nombre de dorsal.
La persona participant que es vulgui retirar de la competició ho haurà de fer en el control d’avituallament o notificar-ho a l’àrbitre/a o al personal dels avituallaments entregant el seu dorsal, el qual podrà ser recollit posteriorment a la línia d’arribada.
Tothom que participa haurà de presentar el seu DNI a l’hora de recollir el dorsal.
RECORREGUTS I AVITUALLAMENTS
Tots els recorreguts comencen i acaben a la Plaça Bernat de Santa Eugènia. Trobareu 3 avituallaments repartits cada 6 Km. aproximadament.
MATERIAL OBLIGATORI
És imprescindible portar el vostre tassó o recipient equivalent.
EN CAS DE METEREOLOGÍA ADVERSA, MATERIAL OBLIGATORI
- Mòbil
- Manta Tèrmica
- Tallavent o impermeable amb caputxa Xiulet
Es tracta d’un recorregut circular que passa pels llogarets que formen el terme municipal de Sta. Eugènia, sortint de Sta. Eugènia, passant per Ses Alqueries, Ses Coves, Ses Rotes i Ses Olleries.
Seguretat: la seguretat del circuit estarà controlada per la Policia Local de Santa Eugènia i per els/les membres de l’organització i/o voluntariat.
S’ha de creuar dos cops la carretera principal i alguns trams van aferrats a la carretera de Sencelles. En cap cas no està permès córrer per la voravia el tram paral·lel a la carretera.
INSCRIPCIONS
Obertura: Dijous, 20 de Febrer de 2025 a les 20:00 h. Tancament: Dijous 20 de Març de 2025 a les 20:00 h.
NO ES PODRAN REALITZAR INSCRIPCIONS EL DIA DE LA CURSA
· Límit d’inscripcions: 499 persones.
PREUS:
- CURSA KM18 (17’6km + 585D): 25€
- CURSA POPULAR KM10 PUJADA AL MONUMENT (10,10 KM + 321D): 18€
- MARXA SENDERISTA KM10: 10€ (federats/des) i 14€ (no federats/des)
- CURSES INFANTILS : GRATUÏT (NO competitiva)
- DORSAL 0 = DONATIU ASSOCIACIONS
La cursa serà cronometrada per ELITECHIP, serà indispensable portar un xip de cronometratge. Qui no disposi de xip propi, n’haurà de llogar un per un import de 2€ a retornar al final de la prova.
Inscripcions a www.elitechip.net
DESENVOLUPAMENT
Lloc: Plaça Bernat de Santa Eugènia (Santa Eugènia). Sortida KM18: 9:00 h.
Sortida KM10: 9:15 h.
Sortida Marxa Senderista KM10: 9:15 h. Sortides Curses infantils: a partir de les 9:20 h.
L’organització es reserva el dret de modificar el recorregut o suspendre la cursa per força major.
Refrigeri final i entrega de premis a partir de les 11 hores, a mesura que es van completant les diferents categories.
PREMIS (per a les dues curses per separat)
Km18: premis per classificació absoluta, per categories (lligueta Es Pla no es Pla) i categoria local tant masculins com femenins.
Km10: premis per classificació absoluta i categoria local tant masculins com femenins.
Aquests premis no seran acumulables (excepte a la categoria de locals)
Hi haurà camiseta per les 300 primeres inscripcions.
Hi haurà servei de:
- Guarda roba WC portàtils
- Dutxes (Poliesportiu Municipal)
Deja un comentario
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.